اکبري مدال نقره را بر گردن آويخت
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 293
:: بازدید ماه : 3226
:: بازدید سال : 21634
:: بازدید کلی : 224918
تبلیغات
<-Text3->

اکبري مدال نقره را بر گردن آويخت

رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان - مجارستان

اکبري مدال نقره را بر گردن آويخت


آزادکار وزن‌ 74 کيلوگرم کشورمان با شکست در ديدار ‌نهايي رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان مدال نقره را بر گردن آويخت.


در ديدار پاياني وزن 74 کيلوگرم رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان که از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) عزت‌الله اکبري با شکست در فينال مقابل جردن باروس، دارنده مدال طلاي المپيک و جهان مدال نقره را بر گردن آويخت.

به گزارش فارس، اکبري در فينال با نتيجه 4 بر صفر مغلوب باروس شد و به مدال نقره دست يافت. با اين مدال نقره 9 امتياز به جمع امتيازات کشورمان اضافه شد و در نهايت ايران با 46 امتياز بالاتر از روسيه 44 امتيازي براي پنجمين بار و بعد از 11 سال قهرمان جهان شد.

آخرين قهرماني کشتي آزاد ايران در خارج از خانه در جهان، در سال 1965 ميلادي بود که به 48 سال پيش در منچستر انگليس برمي‌گردد. البته ايران در سال 2002 تهران موفق به کسب عنوان قهرماني شده بود که اين قهرماني در خانه به دست آمده بود.

عزت‌الله اکبري در وزن 74 کيلوگرم که 39 کشتي‌گير حضور داشتند در دور نخست با نتيجه 10 بر 2 مقابل آلکساندر بورکا از مولداوي به پيروزي رسيد و در دور دوم هم با نتيجه 7 بر صفر از سد ماکاراشويلي از گرجستان گذشت. اکبري در ديدار يک‌هشتم نهايي با نتيجه 5 بر 2 مقابل مورا بلانکو از کوبا به پيروزي رسيد و گام به يک‌چهارم گذاشت. وي در اين مرحله نيز با نتيجه 6 بر 4 مقابل تاناکامي از ژاپن به پيروزي رسيد و راهي نيمه‌نهايي شد. اکبري در اين مرحله با نتيجه 4 بر 3 مقابل رشيد قربان‌اف از ازبکستان به برتري رسيد و فيناليست شد، اما در فينال مغلوب جردن باروس آمريکايي شد و صاحب گردن‌آويز نقره شد.

ايران پيش از اين صاحب دو نشان طلا توسط حسن رحيمي در 55 کيلو و رضا يزداني در 96 کيلو شده بود، مسعود اسماعيل پور در 60 کيلو و احسان لشکري در 84 کيلو دو مدال برنز براي ايران به ارمغان آورده بودند. بدين ترتيب ايران با دو مدال طلا، يک نقره و دو برنز و 46 امتياز به کار خود در چهل و چهارمين دوره رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان پايان داد.

* رده‌بندي وزن 74 کيلوگرم به شرح زير است:

1- جردن باروس (آمريکا) 2- عزت‌الله اکبري (ايران) 3- شعبان‌اف (بلاروس) و رشيد قربان‌اف (ازبکستان)


تعداد بازدید از این مطلب: 352
موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : عباس
تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید